czwartek, 25 sierpnia 2016

Z dziećmi na wesoło

Dzisiaj dla odmiany publikujemy zabawne historie, które nadesłano nam w ostatnim konkursie. Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace! Takie momenty warto zapamiętać, bo często stanowią kamienie milowe rozwoju dziecka. Otwarcie drzwi do szafy dla malucha jest ogromnym osiągnięciem!

#1
Zabawna historia przydarzyła się nam jak córeczka uczyła się raczkować. Gdy opanowała tę sztukę do perfekcji, wchodziła dosłownie wszędzie, a najbardziej lubiła bawić się przesuwanymi drzwiami szafy. Kiedyś zniknęła mi z oczu, nie wiedziałam gdzie jest. Szukałam jej po całym mieszkaniu coraz bardziej przerażona. Nagle z szafy dobiegły mnie szmery, to córeczka wczłapała do szafy i ku mojemu wielkiemu zdumieniu zamknęła za sobą drzwi! Od tamtej pory wszystkie szafki i szuflady w domu mają zabezpieczenia, a drzwi od szafy podwójne :)

Barbara Kuchta

#2
Mój 2 tygodniowy synek Franio któregoś dnia podczas karmienia usnął w moich ramionach. Lubię patrzeć na niego, gdy śpi, bo zawsze robi śmieszne miny i czasem kwili jak małe kociątko.Tym razem jednak przez sen puścił tak głośnego bąka, że aż sam się przestraszył i podskoczył.

Ania Z.

#3
Najbardziej zabawna sytuacja była, gdy mój synek leżał na brzuszku, ćwicząc podnoszenie główki. Nagle obrócił się na plecki i rączką dotknął telefonu, którym zrobił swoje pierwsze zdjęcie w wieku 2 miesięcy.

Ania K.


Choć konkurs już się skończył, to chętnie usłyszymy jeszcze więcej ciekawych i śmiesznych historii. Podzielcie się nimi w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz