środa, 31 sierpnia 2016

Księga Rozwoju Dziecka jest już gotowa!

Zakończyliśmy prace nad Księgą Rozwoju Dziecka. Siedem rozdziałów czeka na wszystkich zapisanych do naszego Newslettera (pobierz e-booka). Poniższej prezentujemy kilka wypowiedzi nadesłanych przez rodziców, które nie zostały zamieszczone w poradniku.

#1
Ja motywowałam starszą córkę do leżenia na brzuszku, kładąc się naprzeciw niej, żeby mnie widziała, gdy podnosi główkę.
Anna Parusel

#2
W tym roku włączyłam moją ponad dwuletnią córkę w wielkie porządki... Mała przyjęła to z wielką radością. Córcia z wielką chęcią sięga po akcesoria, którymi ja się posługuję w czasie porządków. Dla niej to jest wielka atrakcja móc uczestniczyć w prawdziwym dorosłym sprzątaniu. Pozwalam jej na naśladowanie mnie. Kiedy wycieram kurze, daję jej drugą ściereczkę i każę robić to samo tylko na niższych półkach. Podpowiadam jej, wypowiadając proste i zrozumiałe dla niej polecenia. Bez problemu wyrzuci już do kosza papierek leżący na podłodze, gdy ją o to poproszę.

Zapału nie starcza jej na bardzo długo, ale wiem, że z każdym rokiem będzie lepiej, wystarczy tylko pielęgnować tę tradycję.
Kropka

#3
Śpiewamy! Ania od momentu kiedy była w brzuchu, słuchała jak śpiewam i chyba jej się podobało, bo od kiedy jest już z nami śpiewam jej codziennie, a ona codziennie reaguje inaczej. Najpierw słuchała z zaciekawieniem, potem się uśmiechała, teraz stara się już śpiewać razem ze mną.
Małgosia Tomczak

#4
Naszym ulubionym pomieszczeniem w domu jest kuchnia. Pozwalam córce wyciągać z szafek różne kuchenne skarby: mąki, kaszę, makaron... Uwielbia je przesypywać, mieszać, rozdzielać. Kiedy jej się znudzi, wyciąga pokrywki, garnki i sztućce, dzięki którym odkrywa dźwięki lub konstruuje kosmiczną rakietę do międzygalaktycznych podróży między piekarnikiem a lodówką. 
Asia Wybraniec


Choć nasz poradnik jest już gotowy, nadal zachęcamy do dzielenia się pomysłami na mądre zabawy i ćwiczenia rozwojowe. Wiadomości możecie nam zostawiać na blogu lub wysyłając na adres: rozwoj@marko-baby.pl

 

1 komentarz:

  1. Jakość bloga, to przede wszystkim konkretne wpisy, artykuły i szczegółowe omawianie tematów. Tutaj mi się bardzo podoba podejście i poczucie estetyki.

    OdpowiedzUsuń